14 Ocak 2015 Çarşamba

Telefon meşgulken veya konuşurken arayanı görme

Bu durumu küçük kardeşimle telefonları değiştirerek ilk defa yaşadım. Gençtir heves etmiştir diyerek güzelim telefonumuzu verip yerine samsung corby 2 aldım ama ben başkasıyla konuşurken gelen aramaları göremediğimi farkettim.. Az önce bir arkadaşın yardımıysa sorunu hallettik ve sıcağı sıcağına sizinle paylaşmak istedim.


Bu durum her telefon için geçerliymiş ama bazı telefonları siz alırken telefonu satan kişi ayarladığından bir çok kişi farkedememiştir.

Peki Başkasıyla konuşurken yani telefon meşgulken gelen aramayı nasıl göreceğiz ?
Telefonunuzun arama ayarlarına girin ve orda sesli arama veya telefonunuzun modeli göre ilgili yere girip Arama bekletme seçeneğini aktif edin.. Hepsi bu kadarmış :)

Samsung Corby 2 içinde anlatayım;
- Menüden ayarlar sekmesini tıklayın
- Ayarlar sekmesindeyken uygulamalar kısmını bulup tıklayın
- Uygulamalardayken arama sekmesini tıklayın
- Arama kısmından da Sesli arama sekmesini tıklayın
- Sesli arama kısmından da arama bekletmeyi tıklayıp etkinleştirin.
- Telefonu tamamen kapatıp tekrar açın.

Direk yolu şöyle olacak
Menü > Ayarlar >Uygulamalar >Arama > Sesli arama >Arama bekletme> ETKiNLEŞTiR

Bu ayarı yaptıktan sonra telefonunuzu tamamen kapatıp tekrar açınki ayarlar aktif olsun..
Kolay gelsin..

Google ve benzeri arama motorlarında arayanı göremiyorum, meşkulken arayanlar, telefondaki cevapsızlar, başkasıyla konuşurken arayanları görme, telefon meşgulken beni kim aramış gibi arama terimleriyle konumuza ulaşabilirsiniz..

0 yorum:

Yorum Gönder